divendres, 29 de febrer del 2008

SESSIÓ 2

Desprès de poder veure aquest vídeo, on se’ns presenta una aula que podria ser ben bé una de les nostres, mostra a una mestra donant una classe totalment magistral, on els alumnes/as només és limiten a repetir allò que la mestra repeteix una i una altre vegada... De cop i volta entra el director on els hi explica que l’escola serà dotada d’ordinadors i de pissarres digitals, però...

El fet d’introduir inclusions tecnològiques i informàtiques a l’aula no contribueix a fer innovador un sistema educatiu ple de mancances a nivell de metodologia i de tècnica a utilitzar. En aquest vídeo es pot veure un clar exemple d’ensenyament-aprenentatge basat amb un sistema magistral de repetició, on amb la introducció de la tecnologia només serveix per a seguir amb un mateix sistema i no per innovar, ni potenciar la utilització de les noves tecnologies.

Avui també ens hem creat un conte en el gmail i hem creat i “donat vida” al que serà el nostre blog en l’assignatura.