divendres, 16 de maig del 2008

SESSIÓ 11

-Mirar el contigunt del que es vol treballar, a l'aula abans de fer qualsevol cosa, ja que esn podem trobar amb sorpreses que no estan a l'abast dels nostres petits.
- Alumne amb NEE (paràlisis cerebral) es comunicava amb els altres a través de la sintesi de veu del PC, amb un teclat d'ordinador i un porcès semblant al VOKI, on teclejava les seves demandes. Utilitzar les noves tecnologies per a incrementar la capacitat dels infants amb NEE, dins del món educatiu.
-Movil com a eina educativa? Eina de comunicació per a infants que tenen poques iniciatives de comunicació...
-SMS creant un "llenguatge propi", jocs dins del movil, mp3...
-A quina edat han de tenir movils els infants-joves? Hem de controlar el temps de tenir el movil? DEPEN dels propis infants.
-Quan comença a ser perillós el movil? Pot crear dependència?
VIDEOJOCS
-"Pegis" Les etiquetes que ens indiquen les característiques dels videojocs


Els videojocs poden generar:
- Situacions educatives
->Desenvolupament d'habilitats
->Transmissió de continguts i valors
->Estimulació de la creativitat
(...)
EX:
La WII és una molt bona consola per a utilitzar en aquests casos
- Situacions de risc
->Adicció
->Exclusió social
->Consumisme
(...)

ANIMOTO